Անգլերեն

Translate into English

1. Ես կարծում եմ, որ նա լավ դերասան կդառնա:
I think that he’ll be a good actor.
2. Զեկուցումը քննանրկվեց, երբ բոլորը ներկա էին:
Report was discussed when everyone was present.
3. Ես արդեն ավարտել եմ իմ թարգմանությունը և հիմա կարող եմ հանգստանալ:
I have already finished my translation and now can rest.
4. Ես չճանաչեցի նրան, քանի որ նա շատ էր փոխվել:
I didn’t recognize her as she had changed a lot.
5. Դուք նույն ինստիտուտն ենք ավարտել, այդպես չէ՞:
You have graduated same institute, haven’t you?
6. Ես հարցրեցի նրան, թե երբ պատրաստ կլինեն իմ փաստաթղթերը:
I asked him when my documents will be ready.
7. Ես ծանոթացա նրա հետ երեկ երեկոյան:
I got acquainted with him yesterday evening.
8. Օտար լեզվի իմացությունը օգնում է մարդկանց հեշտությամբ հաղորդակցվել:
Knowing a foreign language helps to communicate easily․
9. Այժմ ամենատարածված լեզուն համարվում է անգլերենը:
Now English is considered the most widespread language.
10. Միանգամայն ակնհայտ է, որ մարդ պետք է օտար լեզու իմանա:
It is absolutely obvious that one must know foreign language.
11. Անգլերենը՝ որպես երկրորդ օտար լեզու, օգտագործվում է ավելի քան 60 երկրներում:
English as the second foreign language is used in more than 60 countries.